Me love you long time

Jaha, då har jag inte skrivit på åratal känns det som.. Jag har inte orkat helt enkelt. Och det är inte lönt att skriva om allt som hänt för då hade inlägget blivit oändligt långt, så vi försöker hålla det lite kortare!

Måste börja med att säga att dom senaste helgerna har varit dom bästa utekvällarna ever!! Typ!
Dom har varit riktigt roliga. Jag och Jessica gör stan osäker ända tills vi åker till Aussie. Vi måste ta och fixa våra vaccinationer snart, annars blir det för sent, och då vet vi fan vad vi kommer hem med.. Hepatit kanske? Nej, vi ska komma tillbaka friska och gladare än någonsin!

Jag drömmer om Australien HELA tiden. Jag längtar SÅÅ tills vi åker, kommer bli så jävla roligt! Vi ska träffa Viktor och Martin där också, då dom ska åka på jorden runt resa och ett stopp för dom är i Australien då! Wiihoo!

Helgen är i alla fall planerad som vanligt, jag och Jessica ska ut och göra stan osäker. Vi stannar nog upp hos Rebecka först, sen får vi se. Kul kommer det bli i alla fall!

Förresten, Slagt på valborg var SÅ JÄVLA ROLIGT! Ministry var så mycket bättre detta året, dom hade gjort det så jävla bra där inne! Det var inga långa köer till att komma in, och i baren var det hur lätt som helst att handla, yes! Same place next year? NEJ JUST DET, DÅ ÄR JAG OCH JESSICA I AUSSIE!! HAHAHAHA!!

Fick hem min tunika från Asos idag som jag väntat på hur länge som helst känns det som.



Visst är den fin? :D

Nej, tänkte gå och duscha nu, har en träff med Viki sen och hennes underbart söta bebis Sebastian :)
Puss på nyllet!

Kommentarer
Postat av: Fanny

teeezzzan, jag hittade din blogg! hahahahah. Vilken spårad kväll igår!

2009-05-16 @ 11:19:56
URL: http://enveckaiparis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0