Hej och välkomna...

... till denna blogg. Mitt allra första inlägg. Jag känner mig till och med lite vuxen.
Jag körde inte på en såndär fin posarbild till mig profil bild, jag vill visa mitt riktiga jag. Mitt riktiga jag har ifs badmössa, men den sidan får ju bara Elin och lagerhaus se.
Tråkigt tråkigt att vara hemma från Stockholm igen. Usch, Malmö kan vara så trist. Speciellt när alla går i skolan eller har ett jobb, man hinner inte träffa någon.
I Stockholm hann jag; träffa Elin (självklart, anledningen till att jag åkte dit för fanken) shoppa lite, ligga i en hög av löv, åka på en liten kryssning, äta glasnudlar och rösti, titta på Ladies Night i Globen där Peter Stormare delade med sig av sina mörkaste hemligheter och jag hann till och med bli kär, (samma kväll för den delen).  
Funderar på att ta privatlektioner i dans, jag känner att jag behöver det.
Just nu sitter jag och (förutom skriver denna bloggen) letar efter musikalhögskolor, ska till syon imorgon som ska få äran att hjälpa mig på den fronten.
Tänkte börja med konståkningen igen, saknar den lite faktiskt. Jag är dock rätt så rostig så min lärare kommer få sig ett eller annat skratt.

Nej kära läsare, nu ska jag ta och lägga mig under ett stort duntäcke, äta en massa glass och kolla på "Don't mess with the Zohan". Nattinatt. SWEET AND SOUR!!

ELIN I BRATISLAVA


JAG I EN U-BÅT




RSS 2.0