HALLÅJA

Nu har jag kikat in här igen. Har hänt ganska mycket sen sist. Bland annat en sjuk kväll som började hos Rebecka där jag fick smeknamnet "Tejpen".. Hahaha, varför tar jag inte upp här. Ordet pensla satte sig även på huvudet på folk, och jag och Vanja kaxade ganska mycket mot varandra ;) Jag tror att taxin hatade oss tjejer för vi satt och sa Walla habebthe till honom hela tiden, och Jessica och Vanja hittade på några meningar som dom svor var på arabiska.

Denna helgen lovade jag mig själv skulle vara vit, men det blev inte så, haha. Min kusin ringer mig:
- "HEJ!! JAG OCH MARCUS SKA HA FÖRFEST IDAG, DU KOMMER VA?!?!?!"

Och vad säger man till sin kära kusin man inte varit ute med på skitlänge? Man kan inte säga något annat än ja!
Så jag stack till mobilia på dagen med Rebecka, med hopp om att jag skulle finna något att ha på mig på kvällen, men ikke. Jag hade ingen tur på den fronten. Så jag fick göra om en gammal klänning jag hade hemma, haha. Men det blev bra tycker jag!

I alla fall, jag var hos Sandra vid 7, då det började. Det tog inte lång tid innan jag och Bessim ägde dansgolvet i vardagsrummet hahaha. Efter en rolig, liten förfest stack vi till Etage, yee. Där var det RIKTIGT roligt. Sjukt mycket folk, och jag fick inte nog av att dansa. Favorit i repris snart skulle jag tro.

Nu tänkte jag städa undan lite och sen gå och lägga mig. Puss på er.



Kommentarer
Postat av: Nina

Harlig bild !

2009-05-28 @ 13:23:13
URL: http://ninarazzaboni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0