NovaNovaLundLund

Puh, jag har varit så stressad den senaste tiden :( Jobbat som en gnu, planerat överraskningsfest åt mamma och en massa annat trams! Men nu är det över.

I onsdags fyllde ju Jennifer åt, så i torsdags firade jag, Emma, Marina och Jennifer det med en middag på Elysée. Vi överraskade Jennifer där, iih :) Mycket mys var det, och jag hade jättegärna bjudit på bilder, men både jag och Emma vet att det kommer ta ett tag innan vi får dem med tanke på att det är Marina som har dem ;)

I lördags hade vi överraskningsfesten för mamma som fyllde 50 (!!!!), och det var KUL som fan! Vi dansade bland annat Ricky Lake dansen, och jag blev filmad när jag gjorde det :( hahaha. Det vill jag inte se! Mamma blev i alla fall jätteöverraskad, det var helt klart värt vartenda öre!

I söndags åt jag rester av Cheesecake med familjen Olsson och det var puuuul! Sen tittade vi på Pineapple Express. MUMS på killen i filmen. Och den var ju rolig också, så det är ett stort plus!

Igår när jag skulle lämna nycklarna till Linus slutade det med att vi snackade med varandra i två timmar i regnet. Jag satt i bilen som tur var, men nu kommer den säkert mögla på sätet hahaha. Men trevligt var det, har inte träffat Linus på ett tag, så ett stort plus på det!

Och idag har jag varit på Nova Lund med Madame Jessica Glantz. Det var supermys, trots att vi körde vilse i Lund, haha. Men dagen var inte bra för min ekonomi. Köpte ett par jeans och en stickad tröja på Top Shop, en ring och en väska från Pilgrim, en klämma på Glitter, ett par ASSNYGGA skor från H&M, hmmm. Var det något mer? Jag orkar inte rota genom mina påsar nu :p

Och nu har jag kommit hem från Nova, ja, det blev en heldag som var supermysig hihi :) tänkte krypa ner i sängen nu med den sista biten cheesecake jag har kvar :p FATSO. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0