Fullspäckad dag!

Dagen har varit så mysig! Det börjar med att jag gör mig i ordning för att gå till frisören. Jag går till min underbaraste Roland, som var lika rolig som alltid. Vi pratade om barnförbjudna saker, och vi kom fram till att storleken faktiskt spelar roll haha :D Jag går därifrån med en frisyr jag är jättenöjd med! Kort hår och lugg, wiie. Jag ser ut som en gammal egypiter.. Eller typ som en hippie ;)

Sen träffade jag DENISE. Hon hämtade mig hemma hos mig, sen körde vi till mobilia för att köpa medicin för hundarna hon passar och hennes kära Diezel. Sen satt vi bara hemma hos henne och snackade, snackade och snackade. Och roligt var det! Danne, hennes bror, kom också en stund, och han lovade mig att köpa en uniform, hmm, haha! Jag och Denise åt chinese food (överpuligt) och drack massor av pysvatten. Denise blev kissig med orkade inte kissa, ganska lat, javisst ;) Jag hade velat berätta om konversationerna vi hade, men dom är ganska.... privata. Eller, vad säger du Denise, ska jag skriva om det i nästa inlägg? ;)

Jag kom i alla fall hem nu för fem minuter sen, och tur att vi kikade på klockan, annars hade jag suttit där till fyra på morgonen. Och go som Denise är, så körde hon mig hem och tog vakthunden med sig.

Snartsnartsnart; LBBK reunion!



Back in the days. Mini små är vi, och vi tyckte vi var så snygga med våra långa tröjor och matchande ögonskugga och örhängen, haha :)

Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha :-) Tack, vad snällt! Jag gillar inte heller dadlar, varken ordet eller smaken, haha :-)

Jag bor i Estocolmo. Vart är det du bor tjejen?



Kram på dig!

2009-03-03 @ 18:12:19
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Denise

Hahah, tack själv vännen, riktigt kul att äntligen träffa dig. håll vår konversation utanför denna blogg. :) PUSS

2009-03-04 @ 11:52:52
Postat av: Cristian

Haha, Ja, "Fänkål" is a keeper.

Där ser man - en storstadsmänniska där också. Nice!

Du, tack som fan för komplimangen, blir skitglad. Kul att du också sjunger - ingenting man kan få lyssna på och döma? :-) Haha.



Kram!

2009-03-04 @ 12:58:15
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0