"Test"


Årets låt: Lazee - Rock away
Årets film: The Dark Knight
Årets TV-serie: Supernatural
Årets TV-program: Newport Harbor, lite mobbat, ja, men jag och Elin gick loss på den i sommras
Årets kvinna: Mamma, she's a rock!
Årets Man: Heath Ledger, my fav
Årets kvinnliga skådis: Jennifer Aniston, my fav
Årets manliga skådis: Heath Ledger
Årets kvinnliga artist: Det var ganska mycker Regina Spektor där ett tag
Årets manliga artist: Chris Brown
Årets grupp: Cold War Kids
Årets pryl: Iphone
Årets hobby: Klia mig i baken?
Årets Bokupplevelse: Alltid Harry Potter
Årets mest druckna drink: MOJITO!!!!
Årets bloggöverraskning: Jag?
Årets bästa tidning: Jag gillar sånna som Klick typ. Och Metro är bra på tåget. Och gratis för den delen
Årets bästa restaurang: Den finns hos mig, bara fråga Jessica!
Årets besvikelse: Alldeles för mycket jobb denna sommaren också
Årets tidningsmiss: Iiiingen aning
Årets farsa: Jag skulle vilja säga min, men han är livets farsa
Årets par: Jag och luften
Årets modefluga: GLADIATORSANDALERNA, LOVE
Årets modeflopp: Jag gillade aldrig skinnkjolen riktigt
Årets trendsättare: Jag vet inte, jag själv. Ganska bra trendsättare där ja
Årets look-a-like: Min bak + J-Lo's bak
Årets comeback: Britney Spears
Årets bäst klädda: Sarah Jessica Parker
Årets snyggaste tjej: Jennifer Aniston
Årets snyggaste kille: Heath Ledger
Årets kändisbarn: Shilo Jolie-Pitt (även om jag inte gillar Angelina)
Årets mest överdrivna kändis: Christian Bale, hahaha
Årets mest överskattade kändis: Ronny (och Ragge)?
Årets nakenkupp: Dunno
Årets trio: Systrarna Olsson
Årets rattfylla:
Heather Locklear
Årets otrohet: Sienna Miller och Balthazar Getty
Årets seger: Barack Obama

Kommentarer
Postat av: Sabbi

Årets tjuv: Teres som snodde en lista jag gjort helt själv :@ ;) haha

2009-01-21 @ 00:49:19
URL: http://sabbi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0