Låt mig få somna om

Gissa om jag hade en underbar dröm inatt! Jag drömde om Heath Ledger. Åååh, det var sorgligt. Jag träffade honom på ett café och sa att jag tyckte om honom jättemycket. Så pratade vi lite och så och han var lite blyg. Sen så kunde jag inte hålla mig för att berätta för honom att han skulle dö inom en snar framtid. Åh, det var så hemskt! Men jag ville ändå bara somna om.

Jag kom precis hem från tandläkaren. Allt såg bra ut, yes! Lite tråkigt bara att dom ger mig en tid såhär på morgonkvisten just när jag är ledig, men men, nu sover jag i alla fall inte bort hela förmiddagen.

Igår var jag först och skulle fixa ett danskt CPR nummer. Så när jag väl är framme efter att ha åkt tåg, metro och buss så säger dom till mig att dom inte kan hjälpa mig för att deras system i datorerna kraschat. OFTA! Jag sa till dom att något måste dom ju kunna göra, jag orkar inte åka tillbaka dit igen. Så en kvinna där var snäll nog att kopiera alla mina papper och lovade att fixa det så fort systemet var igång igen! Puh!

Sen på kvällen så lekte jag med Nina. Vi skulle se en film, men det blev självklart bara en massa snack. Ovanligt. Vi sjöng en gammal låt också som vi bara ääälskar;

Abalaba gumbulaba, gumbula bise
Abalaba gumbulaba, gumbula bise
A-nananana, a bise
A-nananana, a bise

Kan ni inte bara höra så underbar den är? Hahaha. I min blodpump der plasker du, Nina, haha, så roliga vi är.

Nu ska jag antligen bänka mig framför vänner eller The Dark Knight.



Kommentarer
Postat av: Nina

Hahahahaha! Så jävla sjukt

2009-01-22 @ 15:27:42
URL: http://ninarazzaboni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0