7(8x+20)7/14+35?

MEN HEJ MATTE! Gud, jag hade nästan glömt hur svårt och tråkigt matte är. Har suttit och kämpat med det nu i två dagar när jag varit ledig. Med andra ord är jag typ inte ledig alls, alltid något att göra.

Men imorgon blir det nog utgång dirr efter jobb, lite stressigt med tanke på att man stänger 9 och ska ta sig in till Malmö. Jag får göra mig i ordning på jobb. Fräscht!

Imorgon träffar jag också Nina för sista gången på jättelänge :( Jag är glad för din skull Ninosh, men jag är ledsen också :( Jag tycker ju om att snacka skit med dig och shotta Frisk Mund hahaha.

Nej orkar inte komma på saker att skriva, vi seiz. PUSS PÅ NINA!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

EN STOR PUSS PÅ DIG! DU SKA KOMMA TILL MILANO :))BUBIM TE

2009-01-29 @ 23:21:22
URL: http://ninarazzaboni.devote.se
Postat av: Nina

Ja, riktigt skont att de loste sig! Sant javla klydd, hade inga klader alls de forsta tva dagarna. Ja, det finns manga roliga manniskor pa skolan! Jag trivs jattebra pa skolan. Finns en tjej fran Sverige (Malmo) i min parallell klass ocksa. Varlden ar liten! Lagenheten ar fin, har ett eget rum och ett eget badrum. Sen bor dar tva andra. Sa vi delar koket! Helt ok! =) Hur mar du srce?

2009-02-03 @ 19:26:20
URL: http://ninarazzaboni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0