What a beautiful morning!

Gud vad jag vaknade på rätt sida idag! Jag är på jättebra humör PLUS att jag vaknade precis! Gud vad skönt! Jag trodde att jag skulle sova till nio som jag gjort varje morgon nu men idag fick jag verkligen lov att sova ut, mys.

Idag börjar jag inte jobba förens klockan fem, så jag tänkte sticka till Swedbank i Danmark och se vad jag kan få gjort på en timme typ. Känns som att jag måste få det fixat nu, jag har skjutit fram på det ganska mycket. Men jag har ju faktiskt varit sjuk så allt har inte varit mitt fel.

Det ser ut som att det blir möllan idag, men vi får se hur jag mår efter jobb. Men vafan, jag måste börja orka med fler saker, jag har blivit en riktigt tant! När jag gick i skolan så orkade jag med allt som inte hade med skolan och göra, varje helg var det alltid något jag gjorde. Nu har jag faktiskt blivit en riktig tant och jag har inte ens fyllt 20, ångest!

Men men, nu ska tanten äta frukost med sin mamma. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0