WALLAWALLAWALLA

Jessica gick hem för en stund sen. Vi har haft en så mysig kväll. Det började med att jag mötte henne på Södervärn för att vi sen skulle promenera hem till mig, något vi båda ångrade djupt sen. Men vi höll vårt ord och gick hela vägen hem. På vägen blev det mycket prat. Haha wazzzap Bon Jovi? Sen när vi kom hit besökte vi ICA för att kunna tjocka oss till The Hot Chick. Jessica lovade mig att om hon någon gång skulle förvandlas till kille så skulle hon utan tvång visa mig sin snopp. Och vise versa.

Jag vill inte rekomendera er att tränga ihop er med Jessica i min lilla soffa och fightas under ett täcke (hmm, det lät lite väl snuskigt). Hon kommer att ta till oanader taktiker för att ta täcket ifrån er. Vi hade jättemysigt i alla fall, bortsett från att vi brände oss ute på marken nu när jag följde henne till bussen. Men det var det värt, för vi fick ju i alla fall se soluppgången.

Innan idag var Lina här för att hjälpa mig med matten. Det gick ju lika bra som alltid, hmm. Vi pluggade matte i typ en halvtimme sen kollade vi på TV. Jag vill inte göra provet på måndag, usch. För det första för att jag inte kommer att klara det, och för det andra för att det är Oscarsgalan imorgon natt, vilket betyder att jag missar det. ÅNGEST.

Nej, nu ska jag krypa ner i soffan och titta på TV. Vi hörs walla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0