Walla

Sitter här och väntar på att Jennifer ska bli redo. Börjar bli trött faktiskt. Vi skiter i att laga sushi idag, det tar för lång tid och vi har inte ens gått och handlat ingredienser än. Det blir nog kebab eller något sånt liknande. haha. Vilken helomvändning typ.

Usch, det känns som fredag, och jag vill inte att denna veckan ska ta slut, för det betyder att jag måste göra mitt matteprov vilket jag verkligen inte vill :( Är det bara jag som får sånhär ångest av matte?

Nej jag har verkligen inte orken till att skriva något, jag vill bara iväg. Hejdå

Kommentarer
Postat av: - H*

- så jävla skämmigt när en svenne nämner ordet walla. herre min skapare så komiskt!

2009-02-21 @ 17:49:40
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0