Vilken morgon

Jag vaknade för en stund sen.. Ännu en lång morgon. Det trodde jag inte skulle hända, men jag har väl haft tur. Lina kunde inte komma hit eftersom att hon är sjuk, så jag får tackla matten själv idag också. Har suttit och läst på Aftonbladet ett tag nu. Förstår inte vissa saker dom skriver om, det är helt ointressant och tråkigt. Men det mesta är faktiskt intressant att läsa om. Även om man inte riktigt förstår hur något kunde ha hänt, men intressant är det att läsa.

Ska träffa Jessica en stund idag. Det blir en promenad i stan efter att hon slutat jobba. Som tur är jag helt ledig idag, varken jobb eller skola, har ju lov nu :) Jag börjar känna mig piggare och friskare nu också, så matten kommer nog att se bra ut framöver.

Tänkte kika efter någon billig kamera och en ipod shuffle nu, har skjutit fram på det ganska mycket nu. Puss på er, vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0