Städning

Jag orkade inte sitta och vänta på att jag ska börja jobba, så jag städar igen haha. Jag säger ju att jag är som Monica ;) Jag bara hatar när jag inte vet var jag ska börja.. Jag ska flytta på mina "skåp" där jag har alla mina filmer till mitt andra rum, så det känns inte lönt att börja fixa med mina filmer än, och det är bland dom det är stökigst, för dom ligger bara utspridda över hela mitt golv. Och med tanke på att jag måste tömma skåpen innan dom flyttas känns det inte lönt att sätta in filmerna nu.. Hmm. Funderar på att numrera alla mina filmer och skriva i en mapp vilken film som är vilket nummer så att jag vet om det är någon som fattas. Jag har redan "tappat" bort en film och har ingen aning om vart den är, så det är nog bäst att göra såhär, och om någon lånar en film kan man bara skriva upp det hahah. Inte så att jag inte litar på mina kompisar, det är bara det att jag har minne som en guldfisk, så när jag lånat ut en film glömmer jag helt bort vem jag lånat ut den till osv.

Oj vad jag bara babblar på. Jag vill väl bara få ur mig allt innan jag går till jobb där jag ska stå själv i en butik. Hmm. Men jag tror det var i Cottonfield jag jobbade idag, så då är det ju ganska chill för då kan jag gå in på Accessories och prata med Amanda, Emma eller någon annan rolig :)

Nu tänkte jag fortsätta min städning, eller numrering :p Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0