Räkna med Vux

Kom precis hem från att ha varit i stan och på IKEA med Lina. Vi stack till Akademibokhandeln för att jag skulle köpa min mattebok, men självklart var den helt slut! Hon som jobbade där sa till mig att jag skulle få ett sms när boken hade kommit in igen.

Sen stack vi till Len Hud och jag fick en tid med en konsult angående den permanenta hårborttagningen som jag ville göra :) Jag ska dit på torsdag och då får jag även prova på hur det känns med lasern.

Sen satte vi oss i bussen för att åka till IKEA och äta korv och pizza. Precis när jag hoppar av bussen så får jag ett sms att boken har kommit, LÖNT! Jag orkade inte åka tillbaka för att köpa den så det får bli imorgon istället haha. Jag och Lina tog vår vanliga lilla runda inne på IKEA, men vi gick genom allt lite väl snabbt denna gången, tror vi var för hungriga för att ta vår tid :p Sen åt vi, men inte lika mycket som vanligt, vi börjar bli kärringar!

SEN, mina vänner, när jag och Lina sitter på hållplatsen och väntar på bussen som ska ta oss hem, så känner jag helt plötsligt en fruktansvärd fis-doft. Så jag vänder mig till Lina och frågar om det var hon som fisit, vilket det inte var. Det visar sig sen att det var en man som hade stått och fisit för sig själv. Hahahah uää, så jävla äckligt!

Nej, nu ska jag och Lina titta på Twin Peaks! Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0