NovanovamysigLund

GUD vilken mysig dag det var igår. Jag vaknade av solen, så jag vaknade på rätt sida! Jag skickade sms till Jennifer dirr och frågade om hon ville till Nova Lund, och självklart ville hon det. Så snart jag blev klar hämtade jag upp henne, och vi körde dit. Körvägen dit var lite väl farlig, jag körde på fel sida bland annat, men vi klarade oss. Gud är på vår sida! Aooum.

Väl där tog vi jävligt lång tid på oss i butikerna. Jag velade inne på Carlings i minst 45 minuter. Jag hittade världens snyggaste skinnjacka på rea, endast 600 kr (!!!!!). Men det slutade med att jag inte köpte den för jag hade lite svårt för färgen, den var nämligen benvit. Hade den varit svart hade jag inte tvekat en sekund!

Jag köpte i alla fall en klänning på MQ, från Paris, Kate & I. Åh, jag har varit kär i den så länge, och äntligen köpte jag den! Kan tyvärr inte ta bild på den, men det är en svart tubtopsklänning i alla fall men volanger. Åh! Love it! Och så köpte jag ett vanliga pilotbrillor. Nice.

Sen lämnade jag Jensan på jobb. Hon ska hjälpa mig massor med mammas 50 års fest. Jag börjar alltså få fet ångest. Det krävs mycket planering för en överraskningsfest för någon som fyller 50. 50, gud vad mamma är gammal! Haha. Men hon är fin ändå :)

För övrigt är jag och brorsan jävligt lyckliga över Arsenalvinst! HELL YEAH! Inte för att vi tvekade en sekund. Tyvärr var jag inte med honom på Sir Tobys och njöt, men jag var hemma och njöt, och det är lika trevligt det! Van Persie får en straff, och rätt var det, då Mexes drar ner honom. Och så jävla najs mål, Doni är helförvirrad. Roma gav jävligt många fula tacklingar, och med domaren på sin sida trodde man att något skulle hittas på för deras fördel. Men ikke, Arsenal vann, fair and square :) And I'm happy!


Nej, nu ska jag "äta" min shake. Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Nina

Roma spelar fult! Tyvarr vann inte Inter mot Manchester, det blev 0-0. Men fy fan vad kul att vara dar och fy fan vad vidriga engelskman ar! :)

2009-02-26 @ 17:30:47
URL: http://ninarazzaboni.devote.se
Postat av: Nina

Tarajs, varfor ar du aldrig pa msn? Maste be dig om en tjanst :D

2009-02-26 @ 19:21:25
URL: http://ninarazzaboni.devote.se
Postat av: Nina

Jag sag inte sms:et forran nu :( Ville prata med dig jue! Men kanske senare idag? Eller ska du jobba? Om du KAN och VILL sa ar det supersnallt. Du behover inte tomma skapet, tror inte jag har nagot dar anda. Tack alskling! <3

2009-02-27 @ 12:00:54
URL: http://ninarazzaboni.devote.se
Postat av: Nina

wiee, vi fick pratat i telefon :D

2009-02-27 @ 13:28:08
URL: http://ninarazzaboni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0