Nostalgisk

Livet såg helt annorlunda ut för några månader sen. Jag gick på Petri, så jag fick alltid tusen kronor i månaden. Inte mycket, men det var i alla fall så att man kunde festa. Jag har nog aldrig heller tagit så många "personliga" tågresor på bara några månader. Jag tar ju tåget till jobb, men det räknar jag inte som personligt ;)

Tågresorna resluterade bland annat till att jag var utklädd till 50 cent, damputbrott för absolut ingenting som snabbt skrattades bort, mer powernaps än jag någonsin varit med om, en ordentlig ny inredning i ett rum och en massa annat riktigt kul. Just det, man kom också fram till att jag var lik Robert Wells på någon höger, hmm :)

Sen om man tittar längre bak så finner man LBBK, ja. Det var ett roligt gäng med en massa Tosselilla och trams. Som när Mange och Jennifer sköt Denise ner från ett fotbollsmål hahaha, ja, det har faktiskt hänt! Det var samma dag Emil var på sin första dejt med Bojana och dom är tillsammans än idag.

Stugresor, TF:are och även då Tosselilla.

På denna bilden håller vi på att kasta en papperskorg i havet som vi fick med oss från bussen. Detta hände efter att "Eyy yoo wazzzapp?" skreks in i en väktares radio. Hmm.

Detta är en bild från lussevakan i ettan, och den behöver väl inte mer presentation? Haha.


En helg vi fick för oss att proppa in en massa vindruvor i munnen. hmm.


En annan helg som började med mittbenor på Pizza Hut (Huthut!!) fortsatte med att Jessica spillde rödvin på sin kjol och slutade med att jag fick munchies.




Lite av skoltiden på Lindeborg!


Ibland får man klä ut sig för att döda tid.


Och jag avslutar med en bild som får tala för sig själv



Kommentarer
Postat av: Denise

Vilka tider teres! LBBK <3 vad man längtar tillbaka! Hoppas allt är bra med dig? Jag läser ju faktiskt din blogg, så lite uppdaterad blir man. Sköt om dig vännen! Puss och kram!

2009-02-06 @ 10:25:08
Postat av: S

:/ ....

2009-02-07 @ 16:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0