Kladdkaka, mmm

Sitter här och håller på att märka mappar. Jag är klar med hela lägenheten förutom mitt ena rum. Jag tog en LÅNG paus innan så det är därför jag är lite slö :p haha. Hittade en massa gamla Petri papper som jag har lagt i mappar nu. Hade inte the balls för att slänga det. Skitroliga lappar jag har skrivit med olika klasskamrater. Hahaha, det man skriver när man är uttråkad. Det är så vi i klassen leker med tanken ;)

Hittade ett urgammalt brev från Marina också. Det stod att hon skrivit det sommaren 2004.. Haha, stod lite om när hon sov här och vi krängde en massa medans vi tittade på Sunes sommar, TVÅ GÅNGER! Så hade hon också skrivit om när vi bakade scones typ fem på morgonen och lyssnade på <strike>Jimmy Jansson</strike>, ja vi vet! Jag, Jennifer, Marina och Denise tjatade sönder honom och Noice en hel sommar. Och en massa kladdkaka blev det också.. Det var gott förutom när Jennifer började laga en egen "sås" till kladdkakan hahaha!

Nej, nog med babbel! Jag måste städa klart, vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jimmy jansson is the shit :D /mmm min chef är snygg

2009-02-12 @ 16:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0