Idag blir det havrefras till frukost

Jag skrev inget inlägg igår. Det blev bara en massa matte, och i för sig en jävla massa snackande i telefon med Jessica. Hahahaha. Jessica såg en sak på facebook som, hmm, hur ska man uttrycka det? Fick henne att kissa i byxan. Så hon ringer mig, en timme senare, skrattar fortfarande och får mig att skratta. Men nu är det så att jag har avslöjat A men kommer inte att avslöja B, och det får ni leva med!

Vaknade för en stund sen i alla fall. Känns som att jag har fått tillbaka mig gamla rytm vilket är skönt. Tycker inte om att sova bort hela dagen.

Idag ska jag först på läkarbesök, sen blir det matteplugg, KUL! Sen så blir det sushikäk med Jennifer hos henne, hon har FF så vi passar på haha. Sen är det ju Etage ikväll, så vi får se om det blir utgång också, men det bådar gott, det gör det. All work and no fun makes Teres go a little crazy. Och det vill vi ju inte ska hända. Måste nog ta och städa lite också här hemma innan jag sticker till Jensan, här ser ut som ett bombnedslag!

Nej, nu ska jag bajsa. Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0