HEMMA

Äntligen hemma! Jag är så jävla trött idag, så det är sjukt. Det blir alltså inget David idag :( Jag ville träffa alla dom små prickarna igen, det var typ ett halvår sen sist jag såg dom. Men jag får väl träffa dom en annan gång, jag orkar verkligen inte röra mig ur fläcken.

Fick ett sms av Petra precis också som frågade om jag skulle till Bodoni. Självklart är jag sugen, uschusch var sugen, men som sagt orkar jag inte röra en fena.

Pratar med Ninosh nu på msn om en ganska hillarious sak. Människor (eller människa) som bjuder in sig själv ÖVERALLT, kvittar vart. Hmm, lite borde man skämmas ju? Fick även Ninas enormt långa Italien nummer, oändligt! Saknar dig mycket redan Nina, men jag hälsar på snart ska du se ;)

Nu tänkte jag natta mig själv, så god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0