Hemma igen

Nu är jag hemkommen från jobb! Idag hälsade jag på Majzan på hennes jobb för att säga hej. Lika trevligt som alltid, och att hennes chef är en hunk är ju bara ett plus!

Det är riktigt skönt att vara hemma nu, även om jag inte jobbade särskilt länge så har jag ändå stått på benen längre, och jag har haft huvudvärk hela tiden. Men tiden gick snabbt med tanke på att jag städade butiken och putsade speglar, så jag höll mig sysselsatt i alla fall.

Kom på innan idag att jag inte sett dom nya avsnitten från Scrubs. Var inne på IMDB och bara tittade lite, så såg jag att Courtney Cox är med i Scrubs. Ojojoj, en av mina favoriter! Så jag har tagit tag i det nu, så ikväll blir det nog ett avsnitt av Scrubs i alla fall.

Sofie påminde mig innan också om att det är alla hjärtans dag på lördag. Varje år ser jag fram emot den dagen så himla mycket, hmm, NOT. Dagen ska i alla fall firas med Paula på fest, haha :)

Nu ska jag laga kvällsmat, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0