Grattis till Petra.....

... som klarade uppkörningen idag :) Nu har hon bara teorin kvar, och det blir lätt som en plätt för henne! Jag vet, lite konstigt att hon gjorde uppkörningen först, men tiderna har förändrats och tydligen har man två månader på sig att klara teorin efter att man klarat uppkörningen. Synd att det inte var så när jag tog körkort haha. Teorin var inte min bästa vän... Men uppkörningen var :)


Måste påpeka att både petra och Acke är sjukt snygga på denna bilden!



Jag håller på att fixa och städa här hemma nu, har äntligen fått rätt på allt med ny TV, soffa och det andra, så det är bara att städa undan så ska jag försöka få upp tavlor och sånt snart också. Hade varit kul om jag hade haft en kamera som inte var sönder för den delen så att jag hade kunnat fota lite också, jag har typ inga nya bilder alls. Men jag får min lön snart (äntligen typ??), Annika har fått lite av den på sitt konto.

Nej, nu ska jag fortsätta städa, vi hörs sen. PUSS


Kommentarer
Postat av: petra

hahahah, det där är inte acke! det är frank the tank! HAHAHHAHA!

2009-02-11 @ 12:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0