God natt

Detta har verkligen varit en dryg dag. Men det är söndag, så det är väl det som ingår lite? Äsch, tänkte ändå snart gå och lägga mig, för imorgon bitti kommer Lina mattehjälpen hit, och innan dess tänkte jag powerwalka lite. Haha, ja, jag tänkte vara duktig framöver. Nu får vi dock ta och se hur lång tid det tar innan jag har gått tillbaka till samma gamla vanor, men jag ska i alla fall försöka.

Jag förstår inte vad vissa människor har sin blogg till faktiskt. Det finns dom som värgrar inse att dom har fel, så dom säger en massa som bara säger emot det som har blivit sagt från början, endast för att inte bli "besegrad". Men det som inte inser är att dom blivit besegrade för längesen. Men sen har alla sin blogg för eget bruk, så alla får lov att uttrycka sig om vad dom vill, och vill dom säga emot sig själv, så varsågod.

Och innan jag lägger mig vill jag bara säga att jag är väldigt stolt över att bo i Sverige. Vi har det bättre här än vad vi någonsin hade haft det i några av mina hemländer. Så varför skulle det vara pinsamt att jag kallade mig själv svensk? Jag pratar flytande svenska, jag är svensk medborgare. Vad mer ska egentligen behövas för att jag ska få kalla mig svensk? Visst, jag förnekar inte min bakgrund, absolut inte. Jag är stolt över min bakgrund. Men jag hade inte varit den personen jag är idag utan Sverige.

Nej, nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre. Xoxo.

Kommentarer
Postat av: Fagel

HEj,



Tack så HEMSKT mycket för ditt inlägg på min blogg. Värmde verkligen och det är roligt att se att det finns "gött" folk där ute. Du gjorde min morgon en aning bättre.

2009-02-16 @ 09:53:39
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: Nina

Ciaaao Teresa! Hur gar det pa jubbet och med plugget?

2009-02-16 @ 12:27:51
URL: http://ninarazzaboni.devote.se
Postat av: Nina

Ok, men hur ofta gar du i skolan, pluggar du mycket? Jag trivs har, skolan ar skitbra och man lar sig mycket var dag. Jag bor faktiskt i en ganska fin lagenhet, har eget rum, eget badrum och sa vidare. Ska absolut inte klaga. Bor cirka tio, femton minuter fran skolan med buss och skolan ligger med gangavstand till centrum dar varldens basta shopping finns :D Ja, du far komma och festa! Har finns massa massa stallen i hela Milano! Ta hand om dig. Pussar

2009-02-16 @ 12:56:13
URL: http://ninarazzaboni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0