God morgon!

Eller god och god.. Känns inte alls som att jag fått sova ut inatt. Somnade på soffan, och vaknade 9 med nackspärr. Blä! Det känns som att jag som har problem med ryggen borde vara lite petigare med var jag sover, men neej. Jag jobbar idag också, och jag orkar verkligen inte gå dit. Men jag får ta tag i nackspärren och gå. Jag ska ändå hem till David sen med Jessica. Skönt att äntligen göra något annat än att jobba och plugga. Känns som att det var en evighet sen jag festade, men det var det säkert inte, hmm.

Igår efter MYCKET städande är lägenheten fortfarande inte kliniskt ren, men det kommer. Jag hann ju inte göra klart allt igår för att för det första, det var asmycket (jag riktigt storstädade) och för det andra, Petra kom ju igårkväll och vi lekte. Jag får fortsätta med det en dag då jag är ledig. Hmm, jag börjar låta som Monica i vänner haha, städar när jag är ledig och älskar det hahaha. Men det är ju roligare det än att bara sitta rätt upp och ner och titta på TV en hel dag.

Nu tänkte jag gå och äta frukost, puss!




Hahaha, vi var så jävla coola, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha naw.. så småååå!

fint hånglande par i bakgrunden också. :D

2009-02-11 @ 11:29:41
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0