God morgon söndag!

Och hej på er. Vaknade för en stund sen.. Det var bestämt att jag skulle träffa Lina idag, och hon skulle hjälpa mig med matten, men när jag vaknat såg jag att jag hade fått sms av Annika som frågade ifall jag kulle jobba idag, och jag som älskar pengar säger aldrig nej, usch. Jag hade egentligen behövt plugga matte, men om jag vill jobba där oftare måste jag visa framfötterna och alltid tacka ja.

Ni måste jag alltså börja göra mig i ordning för att komma iväg snart. Jag vill komma lite tidigare till jobb så att jag får prova lite kläder, var längesen jag köpte ett nytt plagg känns det som, så jag behöver uppdatera min garderob lite nu.

Nu tänkte jag sminka mig lite, puss&kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha, what an idiot!!! (Jag godkande inte inlagget ;)



By the way har du fatt din lon fran glasogonskitet an? Har du fatt fran det nya jobbet?



Pusssssss

2009-02-08 @ 11:57:56
URL: http://ninarazzaboni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0