God morgon på er

Jag börjar alla hjärtans dag med en mindre bakfylla. Trevligt, hmm. Inte för att jag tar alla hjärtans dag som en speciell dag direkt, jag har väl aldrig gjort något speciellt på den dagen. Jag tar större på födelsedagar och årsdagar typ. Men whatever!

Igår började kvällen med att mitt tåg hem var försenat, vilket resulterade i att jag missade bussen hem.. Jag fick vänta på den andra bussen som i sin tur var mer än 10 minuter sen!! Det verkade inte gott. Natha fick vänta hos mig eftersom att jag var sen, hmm. I alla fall, när vi väl kommit hem till mig, klockan var lite över 22.00, så öppnade vi varsin cider. Vid tolv stack vi till Möllan på ett ställe som hetter Curry något. Sammanträffandet var att stället också luktade curry. Vi stannade där typ 10 minuter, sen stack vi till Gökboet på Lilla Torg. Där träffade jag Emelie, som jag inte träffat på hundra år känns det som! Och även en gammal Lindeborgare var bertender som jag beställde en sjukt god drink av. Tyvärr blev det inte mycket drickande från den drinken då jag spillde ut hela över våra mobiler, oops! Sen stack vi när Gök stängde (även om den ena bartendern hela tiden sa "snygga tjejer får stanna, snygga tjejer får allt dom vill ha" typ) och det blev att vi löpte som fan. Jag skrev inte upp mig på det liksom, haha.

Jag var väl hemma runt tre, så det blev en ganska chill, men trevlig kväll! Nu tänkte jag i alla fall äta min ultimata bakfyllefrukost; NUDLAR. Kram och lite klämm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0