God morgon onsdag

Jag orkar verkligen inte med idag, jag börjar skolan klockan åtta, sen ska jag till jobb. Otroligt roligt! Sen så jobbar jag hela denna helgen också, KUL! Och nästa helg, och nästa helg. Hmm. Vad gör man inte för pengar och erfarenhet?

Igår kom bara min bror hit och vi tittade på Madagaskar 2. ÖVERROLIG. Ettan är fortfarande bäst, men denna var rolig denna också. Och förutom filmtittande så hade jag verkligen INGET annat för mig. För första gången på länge. Jag orkade verkligen inte ge mig på matten, för ja, ni vet ju hur den är. Och det fanns inget att städa för det var jag klar med, så jag satt bara och tittade på vänner och sov. Åååh, det var skönt. Även om jag fick lite ångest sen och ville göra något, men jag tog vara på min lediga tid.

Jag vill bara åka utomlands nu, så som Nina gjort. Jag är lite svarits på dig din bajs! Plus så saknar jag dig :( Men seriöst, tänk så skönt att bara åka bort, vad har jag egentligen att stanna kvar för?

Äsch, nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0