Goddag

Har varit på konsultation idag. Det svider lite med den lasern, men man klarar sig nog genom det. Hmm, det tar typ 1½ timme att göra det, mys att känna av den nålen så länge (det känns som en nål alltså). Jag ska gå på en till konsultation på ett annat ställe nästa vecka, det var lite billigare att göra det där, men jag ska se om dom har samma teknik som dom på Len Hud. Förutom priset så gillar jag Len Hud. Där är så mysig stämning där inne, och personalen är så jävla trevlig :)

Ska snart sticka hem till Jennifer för lite te innan hon börjar jobba. Orkar bara inte ta mig ut i kylan. Stannade ute på gården i typ en halvtimme och pratade med en vän, trodde att mina ben skulle ramla av. Men som tur gjorde dom ju inte det! Är sjukt sugen på att spela Sims också, ska nog göra det hela dagen sen när jag kommit hem. Får ta och göra en ny familj, det är tråkigt att spela på samma hela tiden. Ska spela i ett annat kvarter än jag brukar också, vill ha lite aliens med idag. HAHA, sims är så jävla bäst!

Nu ska jag bajsa, xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0