God morgon!!

Jag vill börja med att säga GRATTIS till Petra som fick sitt efterlängtade körkort idag!!! :) Hon har precis varit hos mig, och jag åt lite frukost. Vaktmästaren var även här och satte upp mina DVD hyllor, iih, här börjar se riktigt mysigt ut!

Det blev ingen skola för mig idag, mådde riktigt kasst igårkväll och kände att jag var tvungen att sova ut lite. Tänkte ta och städa snart för att få lite mer ordning här hemma. Får slänga ut lite gamla kläder jag aldrig använder också. Jag har försökt göra det så många gånger men jag har aldrig haft mage till det. Jag är rädd att jag ångrar mig i efterhand, haha.

Nu blir det städning mina vänner, Monica börjar sticka fram igen! Puss!




Och grattis tusen gånger om!!! :)

Kommentarer
Postat av: LINA!

VILKEN FIN BILD PÅ PETRA! o grattis förresten :)

2009-02-11 @ 16:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0