God morgon

Vaknade precis.. Mmmm, vilken skön natts sömn det var. Det är så man ska sova varje dag! Hade verkligen velat ligga och slappa hela dagen men om tre timmar ska jag till jobb. Hmm. Är på Cottonfield idag igen, ganska chill men igår hade jag verkligen inget att göra där, och inte gången innan det heller. Skitstörigt. Vi har tagit bort vår REA nu, och så har vi Accessories och Gant precis bredvid som båda har 70 % i sin butik. Då finns det inte så stor anledning för kunderna att komma in till oss, vilket då resulterar i att jag har en dryg dag..

Menmen, jag får ta vara på min tid hemma istället. Jag tänkte äta lite frukost nu och fortsätta med min städning sen. Eller, jag tänkte numrera mina DVD filmer idag, haha :) Imorgon blir det bara matte plugg. Det är bara en vecka ifrån provet, och jag måste klara det!! Jag orkar inte läsa om Matte B en tredje gång!! Vanja får hjälpa mig på traven :) haha. Nej, men Lina ska hjälpa mig plugga imorgon, så vi ska se hur mycket kära Teres klarar av utan hjälp. Sen efter det ska vi se Twin Peaks :) wiiie.

Förresten så pratade jag med Lina igår för att se när Oscarsgalan började så att jag visste vilken natt jag skulle planera in det (jag ska se det med systrarna Olsson), och SJÄLVKLART är galan natten innan mitt prov. Hmm, jag får verkligen ta mig en riktig funderare och tänka på vad som betyder mest för mig, galan eller provet haha :( ååh, kunde inte min lärare satt in provet på ett annat datum?

Nej, nu tänkte jag äta frullebulle. Vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0