God kväll

Och så var man hemma från jobb. Det var kul idag, men både jag och Michelle tyckte att det var ganska dålig stämmning idag :/ hmm. Men jag hade kul med henne iaf! Både var ganska uttåkade, för flygplatsen på en lördag är inte direkt fullsmockat. Men imorgon blir det mycket folk för det är slutet av fashion week då!

Nu håller jag i alla fall på och äter, och sen ska jag göra mig i ordning för jag ska ut med Rebecka och Vanja :) Dom är i Danmark just nu, så jag har tid på mig. Jag pallade inte stressa upp mig för att åka in till Danmark... IGEN. Jag är faktiskt ganska trött på det tåget nu haha ;)

Nej, nu ska jag äta i lugn och ro, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0