God kväll

Kom nästan precis hem från en lång vandring ute i den SJUKT kalla naturen. Åh fy fan, jag trodde mina fötter och händer skulle ramla av. Och ja, jag hade faktiskt en jävla massa på mig. Men nu sitter jag här i värmen, ont som fan i ryggen igen, och har precis lagt på telefonen efter ett litet samtal med Lina.

Vi pratade om att det kommer ett Sims 3 snart, wiiie! We can't wait! Man kan gå utanför sitt "husområde", så man slipper alltså ringa över någon man vill träffa, man kan faktiskt gå hem till dom istället, BALL! Fast jag vet inte riktigt om jag kommer gilla det i början. Jag hatade Sims 2 i början för att allt var helt annorlunda och jag hade vant mig vid det första Sims. Jag är inte så glad för förändringar, haha. Men nu har jag börjat trivas med Sims 2 och ett nytt ska komma, hmm. Jag vänjer mig. Damer och herrar, det var dagens i-lands problem!

Nej, jag tänkte gå och lägga mig i soffan nu snart efter att jag gjort ett "dagens" inlägg, min rygg dödar mig! Och här får ni ett sneak a peek på dagens låt! Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0