God kväll

Kom precis hem från jobb. Har varit lite, hmm, konstigt idag. Men men, jag har haft kul med Michelle iaf :) Träffade Marie och Fredde på flygplatsen också, som väntade på sitt flyg till Thailand där dom ska vara i 6½ veckor. Där hade man gärna hängt med! Fredde hade som idé att stoppa mig i väskan, men jag var ju tvungen att stänga min butik, så jag kunde inte.. hahaha.
Träffade Allan och Martin idag på tåget också på väg till jobb. Det har alltså varit en jättebra dag faktiskt, bortsett från vår konstiga stämning i IC Companys.

Efter jobb stack jag hem till Fanny för att lämna hennes tågkort jag lånat, tack vännen :) Förresten! Jag shoppade satan på In Wear idag, och ska shoppa mer på Soaked på tisdag. Linda la undan lite kläder till mig som jag ska prova då ;) FINALLY lite nytt att ha på sig!

Nu tänkte jag göra ett dagens blogginlägg, och sen gå och lägga mig. Jag har skola klockan åtta imorgon bitti. Puss och godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0