Det är tisdag idag va?

NU är jag snart färdigstädad. Jag har bara toaletterna kvar, och dom gör jag imorgon bitti istället, för snart kommer brorsan hit (förhoppningsvis med glass) och vi ska titta på film! Plus så har jag så jävla ont i ryggen att jag knappt kan sitta upp ens. TUR att jag helt glömde bort att jag hade tid hos sjukgymnasten idag, och kom på det för några sekunder sen. Ah, jag har hela tiden trott att det varit tisdag. Ångest. Får ta och skicka sms till min sjukgymnast och be om ursäkt!

Jaja, imorgon har jag i alla fall tid hos Len Hud. DET får jag inte lov att glömma bort. Tur att jag kom på idag att jag hade blandat ihop dagarna, annars hade min vecka varit körd haha. Jag i ett nötskal.

Nej, nu tänkte jag sätta mig vid TV:n och ta det lugnt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0