Cottonfield

Idag jobbade jag på Cottonfield. Roligt var det för min vän jobbade på Accessories och jag var inne hos henne hela tiden och pratade. Det var en massa militärer på Kastrup idag, till min positiva förvåning för nu hade vi även något att titta på, grrr. Haha! Och ååh vad jag tittat på alla sommarkläder som kommit in, fina bikinis och strandklänningar så att det skriker om det!

Annars har det väl inte hänt så jättemycket, jag hade bara EN kund idag.. Och det gick inte bättre för de andra butikerna heller. Men jag fick min ena kund att köpa en helt ny outfit i alla fall, så nu ligger mitt snitt på 4.00 vilket är SJUKT BRA! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen med Vänner. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0