Chris Brown, kvinnomisshandlare?

Okej, sjukaste, läste precis på aftonbladet om att Chris Brown skulle ha misshandlat Rihanna och riskerar 9 års fängelse. Är det bara jag som inte vill tro på detta? Helt sjukt ju! Han verkar vara den snällaste, gulligaste killen. Svenska tidningen måste ha fått allt fel för sig. Usch, jag tycker ju att han är så bra! Han kan ju i för sig vara bra även om han är kvinnomisshandlare, hmm, men det förstör ju lite synen på honom och hans musik. Och om han åker i fängelse blir det ju ingen mer Chris Brown musik. Nej, jag hejar på honom!! Har ändå aldrig riktigt gillat den där Rihanna.

Läs mer om det här: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4361956.ab
http://www.expressen.se/noje/1.1459615/skandalen-som-skakade-galan

Har städat lite nu, slängt kläder och så. Får för bövelen inte plats med något längre, så jag får fortsätta rensa på torsdag eller något, för imorgon jobbar jag, och jag måste till Swedbank i Danmark innan jobb, så det blir en heldag på det!

Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig, vill somna till lite Chris Brown musik :) God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0