Buss & tåg, ett billigare alternativ? NEJ

Snart ska jag gå.. Så jävla jobbigt, mitt Öresundskort har gått ut, och jag kan inte ladda på det på bussen, så jävla fattigt. Jag måste alltså åka till centralen en gång i månaden.. Ja, låter inte jobbigt, men det innebär att jag måste gå hemifrån typ en timme tidigare. Ahhh. Ofta! Och inte nog med det, dom har höjt priserna på kortet.. Hmm, dom snackar så jävla mycket om att åka miljövänligt och hit och dit, men dom envisas med att höja priserna på allt som har med buss och tåg att göra, att man faktiskt tjänar på att köra bil själv.. Smart! Jag ska nog fan börja köra till Kastrup.

Måste gå nu och klä på mig om jag ska hinna, vi hörs vid 22!

Kommentarer
Postat av: marina

de har ju ett skånetrafiken kundcenter på svågertorp? laddar de inte på där? :)

2009-02-08 @ 14:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0