Aussie

Har försökt installera flera sims expansions, men jag är fan inte ett snille på datorer. Min bror får göra det när han kommer hit nästa gång. Mmm, jag kommer att vara lycklig när jag har hela sims kittet.. Men det känns egentligen inte så lönt att samla på sig en massa från Sims 2 med tanke på att Sims 3 kommer att finnas här inom kort.. Äh, vem bryr sig, jag bara köper Sims 3 när det kommer, det är inte direkt att jag någonsin kommer att tröttna på några av spelen så, haha. Usch, jag vet, det är inte normalt att gilla sims så mycket, men jag vet att i alla fall Marina och Lina håller med mig om att det är kul! ;)

Har förresten funderat på att köpa en Aussie istället för en liten hund.. Känns lite som att jag hade blivit som Lenny om jag hade haft en liten hund.. Kramat den lite för hårt eller något.. En större hund borde det nog vara. Jag gillar lapphundar och Grönlandshunden också. Dom är fina.. Och Alaskan Malamute är en skitfin hund! Och jag hittade en ras som heter Berger des Pyrénées à Face Rase. Jag kan inte hitta en kennel av den rasen i Sverige, men ÅH vad fin den är! Nej, sånt här med hundar är jobbigt, får chilla lite :p

Jag är sjukt sugen på glass med chokladsås, så jag ska se om jag orkar resa mig upp och gå till ICA.. Det är faktiskt ganska långt dit, haha :p Pill och lite sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0