Arkiv

Det var riktigt längesen jag sov såhär länge. Skönt! Sist måste nog ha varit när jag jobbade på Pågen, men då sov jag i för sig ännu längre än såhär. Nu har jag normala tider men ändå bättre betalt så man ska inte klaga på sömnen.

Igår hade vi sjukt roligt! Även om vissa saker var lite skumma och ingen dans på hela kvällen typ. Eller jo, folk började dansa när det bara var vi sista tolv kvar. Då fan röjde det till lite haha. Men jag och Paula var hemma runt halv sju, så jag var ju ganska trött vid det tillfället.

Men WHATEVER, jag är så jävla trött nu, så jag orkar inte hitta på saker att skriva :p Jag ska plugga matte resten av dagen, så puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0