Aldrig barnfamilj?

Var på City Gross med Jennifer idag där hon smällde 600 kronor. Seriös tjej. Efter shoppningturen bestämde hon sig för att aldrig skaffa barn för att det var för dyrt. Jag tyckte att lösningen var Denniskorvar. 10 kronor per paket med 10 korvar i. Sjukt billigt ju. Frukost och middag. Lunchen får dom ju i skolan.

Pratade också precis med Jennifer i telefon i någon timme. Vi letade bartenderskolor. Hade varit sjukt ball, en hel månad på Kos, hell yeah. Vi snackade även vår LBBK reunion vi ska ha, det krävs planering och en massa alkohol. Vilket bartenderskolan också kommer att göra.

Har även haft en mysig dejt med Jessica idag. Vi snackade bland annat om försumning av kompisar när pojkvän kommer in i bilden. Fick dock vänta på henne ett tag inne på Telenor. Det tog sin lilla tid eftersom att hennes arbetskamrater är väldigt, väldigt slöa ;) På väg hem så pratade jag och Jessica i telefon, och när jag hoppar av bussen och går hemåt så hör Jessica ett duns i telefonen. Det är jag som halkat på snön och ramlat. Tack för den liksom! Inte snö i februari tack! Därför flyr jag och Jessica till Jokkmokk. Där bör ju vara soligt och varmt nu, som i reklamen ni vet.

Nej, nu blir det ett dagens-inlägg, sen sova. Imorgon vid gryning (inte riktigt, men klockan 9) ska jag och Jennifer upp och powerwalka. Puss på rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0