Somebody pinch me

Har precis suttit och snackat med mammi om allt som har med Makedonien att göra. Har saknat henne SÅ mycket!
Men ååårhh vad jag vill åka dit nu! Saknar alla, saknar värmen, saknar maten.. Åååh, maten.
Maten där är helt underbar! Grönsakerna, VATTENMELONEN och köttet är saftigare än NÅGON annanstans, och bakelserna är helt underbara och FYLLDA med socker.. Mmmm.
FAN, kan man inte bara åka nu??
Jag hade åkt en vecka om jag hade kunnat, men det är inte lönt att vara där i bara en vecka, bättre att inte åka alls i sånna fall faktiskt.. Man hinner inte träffa alla och göra det man vill. Ångest..

Men jag åker till Aussie snart ju :) Så jag ska nog inte vara den som klagar!
Jag var på jobb innan idag (som vanligt). Idag var det The Bar som tog mig genom kvällen, dom spelade en massa Beyoncé videos på TV:n och jag är inte den som klagar!

Nu tänkte jag lägga mig och titta på lite Scrubs. Vi hörs BOIS (hahaha, till dig Linda) Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0