Malmöfestivalen

Kom precis hem från malmöfestivalen. Var där en liten runda efter jobb med Lindie. Hon krängde en massa mat (jag försöker ju vara nyttig) och så åkter vi karusell. GUD VAD JAG ÄLSKAR KARUSELLER!
Nu vill jag bara till Liseberg!!

Det gick faktiskt asbra på jobb idag, hade bara 3 kunder, och sålde bra till dom. Känner mig asbra!

Annars har jag bara suttit och myst med Scrubs, och tittat på youtube. Börjar alltid lipa till en film som jag tänkte ladda upp till er här.. Den är såå fin! Det är en reunion mellan ett lejon och dens räddare. GULLIGT!
Jag vill ha ett lejon till husdjur. Hur mysigt hade inte det varit? Om man då bortser från att det är ett blodtörstigt djur, som förmodligen hade ätit upp en på nolltid ;)

Och imorgon kommer mammi hem! En månad utan henne har varit lidande.

Nu ska jag sova, har ännu en arbetsdag att se fram emot, wiihoo! Puss!




Christian, The Lion

Kommentarer
Postat av: marina

ååh jag vet! älsklings chrisitan. har fått johan att älska den med ;p gosi! puss maaaarina

2009-09-05 @ 19:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0