Stockholm?

Efter att jag hälsat på Elin i Stockholm blev jag sjukt sugen på att flytta dit själv, jag har nästan till och med lyckats övertala Jessica att hänga med och plugga där, yeay
Hejdå Malmö typ?
Men jag kommer nog sakna Lina så att det gör ont, att lämna pojkvännen är alltid svårt, ajaj.
Idag kom Vladimir hem från New York. Saknat honom har jag gjort. Han hade med sig en massa saker till mig, som kepsar, t-shirtar och koftor. Vilken snäll bror man har.
Vi fajtades om vem som hade haft en mest fullspäckad resa, jag tror faktiskt att han vann, han var ju trots allt utanför Sverige. Tönten hade till och med köpt TVÅ digitalkameror (inga billiga för den delen), han tappade bort den första han köpte, duktig idiot!
Just nu sitter jag annars bara och kollar TV, tänker på hur mysigt det hade varit att krypa ner under täcket med sin andra halva, men man får nöja sig med sin högra hand för att ens andra halva är spårlöst försvunnen, haha snusk.
JUST DET, var hos syon idag också, rätt så bortslösat med tid. Värdelös tjej.

Har inte mer tid att sitta här och underhålla er, ni får klara er själva nu.
Puss och dask

Kommentarer
Postat av: Frida

hej tteres

vad otrevligt att någon tycker att du är jobbig. Är det ett litet skämt tro?



uppdatera nu myyycket, det är så roligt att läsa!:D



Förresten, pojkvän?

Du måste nog skriva lite mer om det. ;)

Nattinatt!

2008-10-03 @ 00:17:52
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Nade

Hahaha, så snuskig du är! Inace i jas imam blogg =P..

Puss på dig!

2008-10-08 @ 18:39:51
URL: http://nades.blogg.se/
Postat av: Anonym

mobbat att ljuga o säga att ni ska till australien o allt e fixat?

2008-10-10 @ 16:03:13
Postat av: Lina

Saknar dig redan älskling

2008-10-10 @ 19:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0