Mysig fika

Idag träffade jag Frida, mycket mys på det. Det var alldeles för längesen vi sågs. Självklart var det en massa uppdatering som gällde vilket resulterade i lite skitsnack :D + espresso house
Ett litet minus till alla flugor som drog sig till Fridas lukt hahaha ;)
Sen vandrade vi lite på Hansa där Frida köpte dockpuder :p
Jag fick också reda på att även Frida, dom är typ världens snällaste, kan ge någon en riktig smäll på käften!

Jag har även pratat med min pojkvän (Frida, det är Lina jag menar ;) ) en massa idag, vi planerade vår mysiga pizzabulleharrypotter dejt, och vi spelade lite Sims sådär i telefonen. Jag har ju skaffat Pets nu, hahaha :D

Idag fick jag även tid för att skriva upp hur mitt (och lite Robbans haha) schema ska se ut nästa halvår. Skönt att komma tillbaka till skolan faktiskt, trodde aldrig att jag skulle säga det, men fy, man saknar det man hatade så mycket förr.
Jag känner också att jag börjar bli gammal, det är hemskt, jag vill leka med barbiedockor och lyssna på Spice Girls (utan att det är sådär creapy, som det skulle varit om jag skulle gjort det nu)

Och nu ska jag tömma diskmaskinen och diska.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Lina

Det bidde varken pizzabullar eller harry potter. Ingen dejt heller, för du ville inte mysa ;(

2008-10-22 @ 09:09:32
Postat av: Frida

Har helt glömt att titta in här, fy på mig.



Men du Teres, vi vet båda två att det var hos dig flugorna var. :P

2008-10-26 @ 13:19:11
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0