Bläää

Usch, har suttit här ett tag nu och försökt få rätt på det där med bloggsidan och designen. Får inte pli på det, orkar inte mer! Jag tycker ändå att sidan ser hyfsat fin ut. Jag vill kunna ha en stor bild i sidokolumnen, det fattar jag inte hur man gör, och jag vill ha bilder där uppe, innan man kommer ner till texten och sidokolumnen liksom, men det fattar jag inte heller, puh! Får ta och sova lite på saken, kanske drömmer fram svaret? Vem vet, vem vet?

Imorgon ska jag ta mig till Ikea först, prata med en chef där, hoppas på jobb!! Håll tummarna för mig!
Sen efter det ska jag till Roland (min underbare frisör) som ska klippa till mitt hår lite. Viktigt nu när jag klippt av allt mitt hår och bara vill ha tillbaka det långa!!

Sen ska jag gå lite på stan och spendera lite pengar till Halloween, jag ska vara Corpse bride :) Måste hitta en svart slöja och en svart klänning och extra vitt smink. Eller så kan jag ju bara låna det av Suffe ;) haha. Tänkte söka lite jobb samtidigt, när man ändå är i stan kan man lämna sitt namn i en och annan butik.

Nej, nu ska jag fortsätta snoka på Asos, jag vill köpa hela hemsidan!!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0