Ballerinan...

Satt precis och kollade genom foton från när jag var liten... Den värsta känslan är att veta att man aldrig mer kommer att träffa någon, och man kan inte göra något åt saken. Helt fel låt just nu hade varit I'll be missing you, men den passar in så bra. Detta är anledningen till varför jag inte vill vara sysslolös.

Jag öppnade också upp smyckeskrinet jag fick av honom, speldosan, med den dansande ballerinan, den musiken den avger, den gör mig ledsen. Och så ska man på en begravning imorgon. Jag vet inte om jag vill. Hans är den enda jag varit på annars, jag gillar inte begravningar. 



Vi var en hel familj alldeles för kort tid...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hemskt. :(

Hoppas du har haft mycket att göra dom senaste dagarna så du inte har tänkt så mycket.

Massa kramar!

2008-10-26 @ 13:20:33
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0