Why so serious?

Nu är helgen över. Den bästa helgen på länge, lätt!

I fredags var jag hos familjen Olsson på skräck och godis mys, och det var riktigt mys! haha. Vi tittade på Hellraiser, inte särskilt skrämmande film, men han med spikarna i filmen (tror det är han som är Hellraiser) är så fin!! hahaha, jag och Sofie kunde inte låta bli att falla för honom.
Vi hade en emo, en docka, en porrstjärna/whitetrashwhore, ett havsodjur och en corpse bride. Bortsett från inte så lyckade makedonska bullar så var det jättemysigt!

Igår var jag ute för första gången på aslänge. Jessica kom hem till mig sjukt tidigt, och tur var det, för att hitta vad vi skulle ha på oss var inte det lättaste. Vi började dricka redan vid typ 4, hahaha. Vi åt en mysig middag till det (som vanligt). Vi började bli smått fulla innan vi var ens något sånnär klara.
Jessica hade lovat Besaran att vi skulle vara hos honom halv 10, och vi stod fortfarande vid hållplatsen hos mig när klockan var 10, så man kan väl säga att vi var i alla fall liiite sena. Jessica kunde ju inte acceptera detta, så hon raggade upp två killar i en bil (som satt och väntade på en tredje kille) och frågade om vi kunde få gratis skjuts till Värnhem, vilket vi faktiskt fick. Jag var dock lite skeptisk till detta eftersom att det bara var en tre-dörrars bil, så om dom hade velat köra ut oss till skogen hade vi inte haft en chans att öppna någon dörr, haha.
Det gick i alla fall bra, och vi var inte alls så sena som vi kunde ha blivit. SUKT var att den tredje killen som kom in i bilen skulle hem till en Eddie, vilket visade sig vara vår gamla tränare, som på sitt sätt är väldigt speciell haha. Vi vinkade som idioter till honom från bilen, men han såg nog aldrig att det var vi hahaha.
Väl hos Besaran var det skitkul, och jag och Jessica blev mer och mer taggade.
Sen tog vi taxi till Slagt, men Jocke tyckte att det såg dött ut, så jag, han och Jessica stack till Koi istället. Sjukt roligt!!
Som pricken på i:et var där en kille som var utklädd till Jokern, yumyum. Det uppskattade ju jag!! Jessica och Jocke tyckte jag var lite konstig, och Jocke tog min Joker-fetish till en helt ny nivå, som slutade med att jag pratade med en Jens från Stockholm i typ en timme.

Idag är både jag och Jessica bakis, och jag har gått och blivit svartsjuk också, ball!!

Sov gott, hadespade!!!



How about a magic trick? Im gonna make this pencil disappear. Tadda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0