Utgång igen

Igår var lika äventyrligt som i fredags. Det började med att jag åkte hem till kusin Slavica då vi firade att hon fyllde 30 (!!!) sick! Hon ser inte ut att vara en dag över 20, serri!
Jag var sur på Sanni precis i början. Hon skulle hämta upp mig, mamma och Vladimir (så att ingen behövde tänka på att köra), så jag skriker shotgun direkt, såklart. Då hittar min bror på en massa att man ska se bilen när man skriker shotgun annars får den andra sitta där automatiskt blablabla (jag bryr mig inte om det är så, vill jag sitta framme så sitter jag framme). Så jag går och ställer mig en bit fram så att Sandra plockar upp mig först. Mongot Vladimir ringer självklart Sandra för att berätta detta så hon kör istället förbi mig. AHH, blev faktiskt arg på riktigt :(
I alla fall, väl hos Slavi var det sjukt mysigt. Maten var GOOOOD, och lilla lilla Alma är den SÖTASTE ungen jag sett, PUSS! Och självklart är Lourdes den stolta mamman! :)
Under kvällen fick vi goda drinkar av Milad och supergott mousserande vin, mums! Innan Jennifer hämtade upp mig för stopp nummer två hade jag och Nina många givande konversationer om bland annat svartsjuka, haha najs!

Sen hämtade Jennifer upp mig och vi stack till henne och började förfesta, till vad var vi inte riktigt hundra på än. Även denna kvällen blev det mycket prat. Det slutade med att vi (cowboyn' och hippien) tog taxi in till Slagt. Tur att Jennifer är stammig på 151515, annars hade vi väl inte fått någon taxi HAHA :) Väl inne på Slagt blev det några shots och en massa dans. Man träffade även Johan, som denna gången för en gångs skull inte drack och faktiskt körde (!!!), måste uppmärksammas. Och Bylund såg ut som typ Björn Borg, snyggt!

Jag sa hejdå till Jens (haha) och jag och Jennifer fick skjuts hem till henne av Johan som var en pärla. Vi åt vars en pirog och snackade om kvällens gång, sen gick vi och la oss. I morse när jag vaknade så fattade jag inte först var jag var, för jag förväntade mig att se mitt rum, hemskt!

Det var en alldeles för stor glimt i mitt helgliv, nu ska jag titta på The Patriot (MED HEATH LEDGER) :D Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0