Stora spindlar, usch

Okej, nu börjar det bli katastrof, klockan är 12 och jag och Carsten har fortfarande inte sålt något, vi sitter seriöst och diskuterar spindlar, lik och tortyr. Här var en amerikanare inne (som var sjukt trevlig by the way, alla amerikaner som kommer in här är underbart trevliga) och hon skulle köpa glasögon, hon beställde ett par, sen gick hon, skulle hämta upp dom på torsdag, och nu när vi skulle beställa så ser vi att dom inte säljs i den färgen hon vill ha, kul liksom!

Här var en annan amerikanska inne också, och jag snackade med henne i en timme tror jag. Sjukt trevlig, vi snackade bland annat om en viss kvinna som kunde bli vice president och hur korkad hon egentligen är haha. Se där människor, därför vill man bo i USA. Australien hade varit underbart det också, men där finns en massa creapy djur, det klarar inte lilla jag av.

Jag har suttit och läst lite om jättebläckfiskar och Bigfoot (i know, brist på något att göra) men det är faktiskt väldigt intressant. Jag lyckas alltid fastna för något skumt att lära mig om. Härnäst ska jag lära mig lite mer om Scientologi. Jag vill se vad det är som får Tom Cruise att bli sådär jättekonstig. Jag vet att det har typ med aliens att göra, och att det är skapat av en amerikansk science fiction författare. Det ska tydligen vara helt vrickat enligt vissa (jag dömmer inte, detta är bara vad jag hört). Men jag kan återkomma med en riktig åsikt när jag faktiskt läst om saken lite mer. Det finns ganska mycket att läsa, men det klarar jag! Jag tror på mig själv haha ;)

Vad tycker du om scientologi?

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag gillar din blogg, rolig & läsa!

2008-11-30 @ 20:53:40
Postat av: Lina

spindlar, lik och tortyr - härlig combo

2008-12-01 @ 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0