Solsolsol

Hejsan mina kära vänner. Har precis kommit hem från lite solning (i solarie, inte i riktig sol ;)) och umgänge med Ninosh. Alltid lika roligt att träffa det offret! Vi lekte kurragömma i de olika solarierna med en viss person då det var väldigt viktigt att hon aldrig någonsin fick hitta oss hihi. Sen träffade vi på en jättetrevlig påg som jag omedvetet förmodligen dissade, taskigt, han var ju hur snäll som helst. Har funderat på att köpa en crosstrainer till Nina i julklapp som hon kan skeppa över till Milano när hon flyttar.. Visst är jag omtänksam?

Innan var min fula Jessica här... SKOJA BARA, HON ÄR HUR SÖT SOM HELST. Eller förlåt, snygg :D I alla fall, jag fick se henne naken, som jag sa att jag skulle få. Det blev som vanligt lite skvaller, donkan (för Jessicas del i alla fall) och lite stress. Men faktiskt inte så farligt mycket stress som det brukar vara, Jessica hittade väldigt snabbt vad hon skulle ha på sig. Behövde inte ens prova något annat plagg, bravo!

Har även pratat med Lina i telefon idag. Ovanligt liksom. Hon tyckte jag var taskig mot henne vilket inte var min avsikt alls. Förlåt älskling, jag älskar dig precis som du är. Både hon och jag behövde i alla fall hjälp med ett problem som vi försökte hjälpa varandra med. Men hennes vad nog en aning värre. Jag tror i alla fall att hon är hos Mats nu hihihi.

Och idag har Jennifer varit borta i en vecka och en dag :( Alldeles för länge, och hon ska vara borta ännu längre tid, neeeeej! Följ efter djuren min kära!

Nu blir det film med mamma, förmodligen Crash, vi får se vad vi bestämmer oss för. LEDIG IMORGON :)

Puss alla mina små kycklingar, njut av Toto och JD, för det gör jag.



Kommentarer
Postat av: Lina

Crankin' up the Toto <3<3<3

2008-12-01 @ 12:08:45
Postat av: Nina

Hahaha, jag tycker det hade varit underbart att få en crosstrainer! hahaha

2008-12-01 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0