Optical studio

Igår var en fullspäckad dag. Den börjar med att jag klockan 10 går till optikern, och det visar sig att jag behöver glasögon, ballball! Fast jag är ju ganska snygg i glasögon, så det stör inte mig särskilt mycket.
Sen när jag kom hem ringde jag Optical studio (som finns i Kastrup) för att kolla med Jacob när jag ska komma in på en jobbintervju. Han ville ha in mig igår. Jag kunde självklart inte säga nej, utan jag vill ju verka seriös. Så jag skulle komma in fyra, men jag var till och med så pass seriös att jag var där halv fyra, pluspoäng!
När jag kom dit blev jag intervjuad av både Jacob (butikschefen) och han som har grundat butikerna som finns, lite nervöst var det ja!
Men jag tyckte det gick ganska bra, och sen ville dom överlägga, så jag gick till Optical studio och snackade med dom som jobbade då, sjukt trevliga människor, yes! Någon svensk finns där också, haha.
När dom var klara med överläggandet visade sig att dom tyckte verkligen om mig, och ville att jag skulle börja jobba hos dom. YEAY! Jag börjar om två veckor yesyes!!

Men självklart, en bra sak kan även leda till en jobbig.. Med tanke på att jobbintervjun tog sig lilla tid, blev jag och Jennifer sjukt stressade, vilket resulterade i att jag blev rädd för henne.. (hon är skrämmande när hon är stressad) hihi.
Det slutade i alla fall bra, Jennifer hann göra sig i ordning mer eller minde, jag hittade faktiskt något att ha på mig (YES), och sen var det dags för gästerna att komma, Marina, Emma och Ted.
Det var så himla mysigt, maten var supergod (the Olins är eliter på matlagning), stämmningen var på topp (även om alla visade en ledsen min någon gång under kvällen, usch, vad alkohol gör med en). Det slutade i alla fall med att jag Emma, Jennifer och Marina åkte till Slagt och dansade rumpan av oss, mysmys. Jag skulle självklart ha mina egna tävlingar, hmm.

Nu har man i alla fall vaknat upp med huvudvärk som hade kunnat döda femhundra människor och kräkreflexer, men det är det värt!

Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning för att gå på släktkalas, lägligt med bakfylla!
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har nog aldrig varit så snygg som på den där bilden teres! helt underbart!

2008-11-09 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0